Liquid Spell Reinforcing Bodyfying Fluid - Posilující Fluid 125 ml

 
 

Posilující fluid pro znovuvytvoření objemu a k posílení křehkých a jemných vlasů

Dostupnost Skladem
Můžeme doručit do
26.11.2024
824 Kč    
Kód produktu 864
Značka Davines
Webová stránka značky davines.com/cz/home/index/
Kategorie Luquid Spell
 

Posilující fluid je vytvořen pro křehké nebo jemné vlasy. Při použití se mění z tekutiny na pěnu a dodává texturu a tvar vlasům. Obnovuje mírně poškozené vlasy, dodává jim jemnost a lesk. Byl vytvořen k dodání vitality a posílení křehkých, poškozených a jemných vlasů. Dokáže znovu vytvořit plnou vnější strukturu vlasů.

Způsob použití:

Na ručníkem vysušené vlasy naneste 3-4 pumpičky produktu, které nanášíte rovnoměrně od kořínků ke konečkům. Vlasy pročešte a vysušte do požadovaného stylu. Může být použit v kombinaci s ostatními produkty nanesením po produktech určených k ošetření pokožky hlavy a před ošetřením vlasů nebo stylingovými produkty.

 

Aktivní přírodní složky:

Hmotnost 0.15 kg
Objem 125 ml

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:
Přidat hodnocení
5
7x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
P Avatar autora | 14.7.2021
Super produkt, doporučuji
5
ZR Avatar autora | 18.5.2021
Velmi spokojena k úpravě krátkých vlasu,kupuji opakovane
5
P Avatar autora | 14.2.2021
po prvním použití jsou vlasy hebké, příjemné na dotek,skvěle drží
5
LA Avatar autora | 21.4.2020
Jsem moc spokoje
5
Avatar autora | 27.11.2019
+ Pro zpěvnění jemných vlasů ideální

5
M Avatar autora | 7.7.2019
Vřele doporučuji, vlasy jsou již po prvním použití hebké a krásně drží objem.

Firma Davines byla založena rodinou Bolatti v Parmě v Itálii V roce 1983. Davines začal jako výzkumná laboratoř vyrábějící produkty vysoké kvality pro péči o vlasy pro renomované kosmetické firmy na světě. Po deseti letech zdokonalování našich zkušeností jsme vytvořili naši vlastní vlasovou značku Davines, výhradně pro salóny a v roce 1996 založili [comfort zone] péči o pleť pro lázně a kosmetická centra.

“VYTVOŘENÍM UDRŽITELNÉ KRÁSY NABÁDÁME LIDI, ABY PEČOVALI SAMI O SEBE, PROSTŘEDÍ, VE KTERÉM ŽIJÍ A PRACUJÍ, TAK I O VĚCI, KTERÉ MILUJÍ.”

"Od počátku jsme se zaměřili na tvorbu kvalitních produktů, které jsou vědecky navrženy pro práci, kde vyjadřují osobitý styl a ducha.

Náš styl je odrazem naší zvídavosti a otevřenosti vůči světu (rozdílné kultury, zvyky a lidé, kteří nás opravdu inspirují). Náš italský pohled na historii a umění, design a módu, kulturu a životní styl - to je naše dědictví a to, kdo jsme. Milujeme věci, které odrážejí jednoduchost a harmonii, protože jejich krása je vždy moderní. A i když jsme v symbióze s dnešní dobou, vytváříme koncepty a výrobky, které jsou určené proto, aby se staly klasickými i nadčasovými.

Kvalita pro nás znamená mít svobodu vytvořit nejlepší produkty. Důraz je kladen na ohleduplnost k životnímu prostředí, použití vysokého stupně přírodních složek a použití vědecké přísnosti na všechny produkty, aby se zajistila bezpečnost zákazníků. Kvalita je nejen důležitá pro nás, ale i naše partnery a zákazníky.

V Davinesu si troufáme dělat to, v co věříme, a nikoli v souladu s hlavním proudem. Následujeme intuici, která vede naše kroky. To nám dává svobodu rozvíjet koncepty a produkty, které jsou originální, autentické a emočně spojené s lidmi. Naše práce je promyšlená – v rovnováze jsou látky a styl, věda a příroda, lidé a duch. Právě tohle nám umožňuje vytvořit to, čemu říkáme „Život naplňující projekty“."

O více než dvě desetiletí později je Davines ve více než 75 zemích, tisících salonech se stovkami a stovkami nadšených kadeřníků. Ačkoli stále rosteme, máme sídla v Parmě, New York City, Paříži, Londýně, Mexiko City, naše kořeny jsou pevně zasazeny v našich začátcích jako rodinné výzkumné laboratoři vedené stejnou touhou po kvalitních produktech s autentickým přístupem a nadčasovým odvoláním.

NAŠE MISE

Naším cílem je inspirovat a zlepšovat kvalitu pracovního života kosmetických odborníků po celém světě prostřednictvím koncepcí, produktů a služeb, které jim umožní nabídnout klientům jedinečné zážitky.